Sabtu, 5 Mac 2011

: tak patut :

next week exam tapi alix umah langsung ta study ..
macam mane tuwh ?
btan tamow study ,, nux study tapi dihasut oleh mereka'' .. (akaq 'n' adeq)
saya diajak keluar dan biberi pilihan nux nenok wayang or men bowling .. : /
wayang ? bowling ? wayang ? bowling ? ..
setelah discuss kami sepakat nenox wayang .. next time bawu men bowling ..
kami pown pegi larrh ke kaunter .. tibe'' de dua keputusan di situ .. saya maw nenox burlesque tapi adeq saya maw nenox i am number four .. setelah dipk-pk an .. kami pown one two sum .. saya kalah dan terpaksa mengalah nan adeq saya .. kami pown beli tiket i am number four .. tiket pukul 5:50 pm .. jam tat tangan bawu pukul 4:00 pm .. lame tuwh nux tunggu .. untuk mengisi masa lapang kami pown bergerak larrh ke aras atas untuk test power .. kami pegi karoeke jamban .. hahahax .. : D lawak giler .. adeq aq yang kecik telah merosakkan lagu . dye nyanyi ekowt suke dye jewp .. tah pe'' tah .. tapi tape .. tetap enjoy .. abey karoke ---
kami pown round'' nenox keadaan sekeliling sampai pukul 5:40 pm .. kemudian kami menapak ke kaunter pop corn .. lepas beli pop corn kami pown taktih larrh ke pintu masuk wayang dan mengambil tmpat duduk .. then layan movie tuwh sampai abey .. da abey alix umah terus .. alix umah bukak fb n blog jap .. merepek'' pas tuwh da ta tahu da nux merepek pe nieyh .. emm,,da larrh tuwh laen kali plak yea saya merepek lagi ..
daa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan